Spotkanie prowadziła p. Annna Stępniewska. A w nim – potrzeby i cele edukacji architektonicznej, przykłady dobrych praktyk w kraju i za granicą, programy międzynarodowe. Wszystko poparte prezentacją działań m.in. ze Stowarzyszeniem Akademia Łucznica.
Program „Dialog z otoczeniem” jest przemyślanym, poważnym i starannym sposobem, aby edukować młodych ludzi o środowisku zbudowanym. Bardzo trudno jest obecnie ująć w podstawach programowych coś, czego nie ma w międzynarodowych standardach (TIMSS, PISA). Jest to krótkowzroczność: mam nadzieję, że mądrzejsze głowy ostatecznie zwyciężą i więcej będzie w programach szkolnych miejsca na edukację w zakresie sztuki, dizajnu, środowiska naturalnego i zbudowanego.
– prof. Howard Gardner, Harvard Graduate School of Education
To kolejny, gortący dla nas temat, z zakresu edukacji estetycznej. W teorii i praktyce.
![](http://spiska16.pl/wp-content/uploads/2020/04/20190614_100256-1024x498.jpg)
![](http://spiska16.pl/wp-content/uploads/2020/04/20190614_100341-1024x498.jpg)
![](http://spiska16.pl/wp-content/uploads/2020/04/20190614_100352-1024x498.jpg)
![](http://spiska16.pl/wp-content/uploads/2020/04/20190614_1004290-1024x498.jpg)
![](http://spiska16.pl/wp-content/uploads/2020/04/20190614_100438-1024x498.jpg)
![](http://spiska16.pl/wp-content/uploads/2020/04/20190614_101425-1024x498.jpg)
![](http://spiska16.pl/wp-content/uploads/2020/04/20190614_101434-1024x498.jpg)
![](http://spiska16.pl/wp-content/uploads/2020/04/20190614_101846-1024x498.jpg)
![](http://spiska16.pl/wp-content/uploads/2020/04/20190614_102803-1024x498.jpg)
![](http://spiska16.pl/wp-content/uploads/2020/04/20190614_102818-1024x498.jpg)